U kunt gebeld worden door het KWH

Woningvereniging Nederweert werkt continu aan een goede dienstverlening. Dit doet het KWH voor ons. Bent u als huurder tevreden, dan komen wij in aanmerking voor een keurmerk: het KWH-Huurlabel.

Het hele jaar door van maandag tot en met vrijdag van 17.30 uur tot 20.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur is het imogelijk dat u gebeld wordt door Desan. Desan is het onderzoeksbureau dat namens het KWIH de enquête uitvoert.

Uw ervaring met onze dienstverlening is voor ons belangrijk om te weten. We sturen vragenlijsten via e-mail of we stellen u telefonisch vragen. Door uw antwoorden weten wij waar u tevreden over bent, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan.

Waar gaan de vragen over?
De vragen kunnen over de volgende onderwerpen gaan:

  • Het contact met ons
  • Het planmatig onderhoud
  • Uw verhuizing
  • Ons beleid

In het belang van het onderzoek worden er 2 persoonlijke vragen gesteld:

  • Uw huishoudsamenstelling
  • Uw geboortedatum

Waar gaan de vragen niet over?
De vragen gaan dus niet over bijvoorbeeld uw bankrekeningnummer of uw pinpas of over waar en wanneer u op vakantie gaat.
Vertrouwt u het niet, belt u ons dan. U bereikt ons tijdens kantooruren via 0495-632050 kies 4.

Doet u mee?
Met uw hulp kunnen wij onze dienstverlening aanpassen en verbeteren. Het staat u echter vrij om deel te nemen aan het onderzoek. U bent dus niets verplicht.

Huurders die zich hebben aangemeld voor het Bel-me-niet-register nemen we wel in het onderzoek mee, omdat het hier om marktonderzoek gaat en niet om telefonische verkoop.

Terug naar overzicht