Positieve reacties op onze website na enquête

In maart verstuurde we een enquête met vragen over onze website. We waren blij verrast met het aantal reacties. Met de tips gaan we zo snel mogelijk aan de slag.

Sinds september 2017 hebben we een nieuwe website. Een website die we niet alleen frisser en moderner maar ook makkelijker hebben proberen te maken.
Of dat echt gelukt is? Dat wilden we graag weten van onze bezoekers.

Via een enquête vroegen we ons klantenpanel en onze woningzoekenden naar het gebruikersgemak van onze nieuwe website.
Aan bod kwamen vragen als:

  • Hoe gemakkelijk is het om informatie te vinden op onze website?
  • Is de informatie duidelijk?
  • Is de manier van inschrijven en reageren op het huuraanbod gemakkelijk?
  • Wat ziet u graag anders of wat mist u?

We hebben veel positieve reacties binnengekregen met daarbij bruikbare tips. Te denken valt aan:

  • Graag informatie op welke plaats je geëindigd bent na een reactie op een advertentie in het huuraanbod
  • Duidelijkere informatie over het passend toewijzen (met welk inkomen kan men reageren op welke woning?)
  • Graag meer informatie over de woningen bij de advertenties, zoals ligging, plattegronden en foto's.

Met de opmerkingen en tips gaan we enthousiast aan de slag. Waar mogelijk passen we de informatie aan, natuurlijk wel lettende op de privacy van onze klanten.

Heeft u nog een tip voor ons of mist u iets op onze website? Dan horen we dat graag van u!
U kunt uw reactie achterlaten op ons contactformulier.

Terug naar overzicht