KWH-Huurlabel weer verlengd

We hebben opnieuw het keurmerk KWH-Huurlabel gehaald. Het label is verlengd tot 18 maart 2022. Alleen als een groot deel van onze huurders aangeeft tevreden te zijn over de dienstverlening, kunnen wij het keurmerk halen.

Huurders centraal met het keurmerk KWH-Huurlabel
Bij het onderzoek komen alle zaken aan bod waar huurders mee te maken kunnen krijgen. Een aantal voorbeelden:

  • Worden reparaties goed afgehandeld?
  • Worden afspraken nagekomen?
  • Is de juiste informatie makkelijk te vinden?
  • Worden klachten naar tevredenheid opgelost?

KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, voert het onderzoek uit
Zij stuurt vragenlijsten per e-mail aan huurders om hun mening te vragen en benadert huurders telefonisch. Uit dit onderzoek komen rapportcijfers. Een onafhankelijke en deskundige commissie kijkt naar de cijfers. Zijn de cijfers goed, dan ontvangt de corporatie het keurmerk KWH-Huurlabel.

Omdat we nu allemaal wel wat positiviteit kunnen gebruiken vindt u hieronder enkele reacties van positieve huurders:

  • De man waar ik contact mee heb gehad heeft mij goed geholpen. 
  • Het is correct verlopen met communiceren.
  • Er werd direct gereageerd en naar een oplossing gezocht. 
  • Goed en begripvol geholpen door Robin, de medewerker 
  • Ik geef dit cijfer omdat de vrouw aan de lijn behulpzaam was en deed wat ze beloofde. 
  • Luisterend oor, meedenken, sociaal.
  • Omdat ik goed te woord wordt gestaan en vriendelijk personeel. 
  • Ik hoop dat het zo blijft zoals het nu is! 

Wij bedanken iedereen die aan dit onderzoek heeft meegedaan
Het onderzoek wordt het hele jaar door uitgevoerd. Dank zij u weten wij of u onze dienstverlening waardeert. Zo blijven we alert op het leveren van een goede service. 

We leunen nu niet achterover
Juist in deze onzekere tijd denken we na over hoe we onze dienstverlening kunnen optimaliseren.

Terug naar overzicht