Melden reparatieverzoek
Heeft u een reparatieverzoek? Geef het aan ons door. Wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Weet u niet zeker wie verantwoordelijk is voor de reparatie of onder welk abonnement de reparatie valt? Kijk dan eerst in ons Onderhouds-ABC.
Dringende reparaties
Voor dringende reparaties zijn wij 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer: (0495) 63 20 50
- Kies 1 voor het doorgeven van gebroken glas
- Kies 2 voor het doorgeven van een rioolverstopping
- Kies 3 voor het doorgeven van cv-storingen
- Kies 4 voor het doorgeven van een reparatieverzoek
Reparaties zonder spoed

U kunt uw reparatie doorgeven via de WocoAPP!
U downloadt deze app op uw telefoon of tablet en registreert u eenmalig. Vervolgens is het erg eenvoudig om een melding door te geven. Meer uitleg over de WocoAPP leest u hier op onze website >>
Natuurlijk blijft het ook altijd nog mogelijk om het telefonisch door te geven via (0495) 63 20 50 (tijdens kantooruren)
Kies 1 voor het doorgeven van gebroken glas;
Kies 2 voor het doorgeven van een rioolverstopping;
Kies 3 voor het doorgeven van cv-storingen;
Kies 4 voor het doorgeven van een reparatieverzoek.
Of via onderstaande link waar u een digitaal formulier invult.
Zelf CV-ketel bijvullen en verwarming ontluchten? Kijk dan naar onze filmpjes >>