Melden reparatieverzoek

Heeft u een reparatieverzoek? Geef het aan ons door. Wij doen er alles aan om het zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Weet u niet zeker wie verantwoordelijk is voor de reparatie of onder welk abonnement de reparatie valt? Kijk dan eerst in ons Onderhouds-ABC.

Dringende reparaties

Voor dringende reparaties zijn wij 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar op telefoonnummer: 0495 63 20 50

  • Kies 1 voor het doorgeven van gebroken glas
  • Kies 2 voor het doorgeven van een rioolverstopping
  • Kies 3 voor het doorgeven van een reparatieverzoek

Reparaties zonder spoed

Online reparatie doorgeven

Heeft u een melding die niet dringend is? Dan kunt u deze online aan ons doorgeven via bovenstaande link. Via dit formulier reparatieverzoek kunt u uw voorkeur aangeven voor de dag en het tijdstip wanneer de uitvoering u het beste past. Bij de planning houdt men daar rekening mee.

Het is ook mogelijk een reparatieverzoek dat niet dringend is op onderstaande wijze door te geven:

  • Telefonisch via 0495 63 20 50 (tijdens kantooruren)
    • Kies 1 voor het doorgeven van gebroken glas;
    • Kies 2 voor het doorgeven van een rioolverstopping;
    • Kies 3 voor het doorgeven van reparatieverzoeken.